12 mars 2014

Förlag vs egenutgivning

Igår kväll var jag på Lava förlags bokevent och lyssnade till deras idé.
Det var mycket intressant, på olika sätt. Förlagets allra första författare presenterades, affärsidén och hur ett samarbete med Lava förlag kan se ut. Jag förstod att man som författare kommer förlaget väldigt nära, det blir mer personligt.

Jag passade på att prata med flera andra författare och blivande författare. Hur vi ser på det här med att skriva, för vem man skriver och vad man vill med sig själv och sitt författarskap.
Jag åkte hem med en härlig känsla i magen.

2 kommentarer:

  1. Vad glad jag blir över att du gick hem med en härlig känsla i magen och hade trevligt.

    Kristina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, Gillar ert koncept. Och alla era resurser i förlaget.

      Radera