8 aug. 2014

Nya vägar, nya möjligheter....

Som jag nämnde för några dagar sedan så har det ramlat in några refuseringar från förlag.
En såg ut så här:

"...men jag vill ändå tydliggöra att jag anser att du har en god grundstory, h vansinne kan gärna bli ännu påtagligare då jag redan nu får Lida-vibbar, vilket bara är positivt, du har en bra kärna och ger en tydlig bild av karaktärerna"

Jag blir glad över sådana refuseringar. Ger mig en möjlighet att arbeta vidare med det. Och vet ni vad? Det här manuset kommer publiceras. Inom kort.

Har lämnat ifrån mig ett manus till förläggare som ska läsa innan vi ska ses igen om några veckor.

1 kommentar:

  1. Jag håller med om att sådana refuseringar gör en glad! Jag har fått två sådana nyligen och nu vill jag inget hellre än att arbeta om manuset igen! Kul att ditt manus ska bli publicerat, hoppas vi får följa dess väg till bokform här på bloggen!

    SvaraRadera